Publicitate cu efecte masurabile
Fiecare client de publicitate isi doreste sa cunoasca care sunt efectele banilor investiti. Cu siguranta, cel mai simplu calcul pe care un advertiser poate sa il faca este in zona incasarilor. Stim foarte bine, totusi, ca interesul celor care desfasoara actiuni de comunicare nu se limiteaza la incasarile pe termen scurt ci isi doresc indeplinirea mai multor obiective. Unul dintre cele mai importante obiective ale unei companii care desfasoara actiuni de comunicare este cresterea notorietatii si a increderii in brand.
Sistemul Ad-Well este compus dintr-un purificator foarte performant, un sistem de afisare a reclamei plus alte inovatii cu rol de atragere a target-ului. Modalitatile prin care se poate masura numarul afisarilor reclamei sunt multiple. Una dintre cele mai simple modalitati este insumarea litrilor de apa purificati intr-o anumita perioada, impartirea acestora la volumul unui pahar cu apa si obtinerea unui rezultat incontestabil tradus in numarul de afisari directe. In cazul in care dorim sa calculam numarul de afisari indirecte putem apela la counter-ele farmaciilor sau a altor mijloace de masurare a clientilor care au intrat intr-o anumita perioada definita intr-un spatiu unde este pozitionat un sistem Ad-Well.