0259 - 417.911 office@adwell.ro

AD - WELL SYSTEM PUNE LA DISPOZITIA AGENTIILOR DE PUBLICITATE O RETEA DE PROMOVARE CU EFECT MASURABIL

Counter Ad-well
LAGUNA AD-WELL SYSTEM ESTE UN SISTEM DE PROMOVARE MASURABIL.
Sistemul AD-WELL poate sa ofere date specifice, clare, cu privire la cantitatea de apa care a fost consumata si purificata prin sistem. Impartind cantitatea de apa la masura unui pahar obisnuit putem afla cu exactitate numarul interactiunilor directe cu mesajul publicitar.
Reteaua AD-WELL se extinde, cu preponderenta, in lanturile de farmacii care pot sa ofere date clare cu privire la numarul clientilor care fac achizitii pe perioada derularii campaniilor publicitare.

Laguna AD-WELL System este una dintre cele mai avansate si complexe modalitati de promovare deoarece implica, de fiecare data, fara personal auxiliar, o actiune de comunicare prin afisaj si una promotionala prin oferirea unui beneficiu gratuit.
Atunci cand beneficiul gratuit este sanatatea, puterea actiunii de comunicare trece dincolo de publicitate. Este poate cea mai evidenta actiune de comunicare care combina publicitatea si responsabilitatea sociala a unei companii.

despre farmacie 940_270
LAGUNA AD-WELL SYSTEM este captivant pentru toate categoriile de varsta. De la copiii care sunt atrasi de miscarea activa a aerului in acvariu, miscare care genereaza atragerea atentiei parintilor, pana la persoanele varstnice care au nevoie permanent de hidratare si nu pierd ocazia de a consuma un pahar de apa purificata.

RETEAUA AD-WELL

FARMACII

Farmaciile sunt un mediu ideal pentru a intra in contact cu un public cu nevoi cat mai diversificate. Totodata farmaciile pot fi un mediu credibil pentru branduri, unde nu pot fi prezente produse neverificate. Astfel creste gradul de observare a mesajului si increderea fata de produsul respectiv.
Conform unui studiu realizat, peste 50% din deciziile de cumparare ale clientilor sunt luate in farmacie, la locul cumpararii. Decizia clientilor depinde de informatiile din jur, se pot razgandi, pot alege produsul concurent doar pe baza unor sfaturi, afise, displayuri sau orice alt material de promovare.
CARE SUNT MOTIVELE?
Acest fapt se datoreaza: - varietatii medicamentelor de acelasi fel / cu acelasi efect - lipsa capacitatii de luare a unor decizii a clientilor - lipsa cunostintelor medicale ale clientilor - factori sociali si psihologici - informarea direct din decorul farmaciei
Farmaciile permit SEGMENTAREA PUBLICULUI in functie de comportamente influentate de ocaziile de utilizare:
- permit strategii de marketing care urmaresc influentarea comportamentului de consum
- schimbarea atitudinii fata de un brand nou
- cresterea increderii intr-un brand cunoscut
- dezvoltarea apetitului de consum
Sistemele actuale de promovare din farmacii sunt atragatoare vizual dar:
- nu genereaza interactiune cu consumatorul
- utilizeaza doar mijloace vizuale clasice de promovare – print sau digital
- se pierd în decorul farmaciei
despre farmacie 940_270

companii

Sistemele AD-WELL sunt montate in birourile unora dintre cele mai importante companii din Romania. Astfel sistemele AD-WELL pun la dispozitia clientilor de publicitate un spatiu de afisaj cu contact direct intr-un mediu in care gasim un public cu venituri peste medie si cu interese in zona produselor premium.
Tinand cont ca sistemul AD-WELL este prezent in birourile unor companii multinationale, deschidem oportunitatea clientilor de publicitate de a se comunica clientilor straini cu produse si servicii special destinate acestora (agentii de turism, ticketing, inchirieri auto, restaurante business, hoteluri de lux, spa-uri, gradinite si scoli particulare).